|
Atmosfera w FU III jest dynamiczna : pod chmurami kłębiastymi występują prądy wstępujące, kominy dla miłośników szybowców oraz obszary duszeń, a na zboczach gór ( niestety jedynie w okolicach Seattle ) żagle. W chmurach burzowych symulowane są turbulencje. W kominie. ( w kwadracie wartość noszenia ) |
|
Błękit nieba jest intensywniejszy niż w FU II. Chmury nie są już płaskie lecz trójwymiarowe. Na ich wygląd możemy wpływać zmieniając różne parametry w pliku ' flt3.cfg '. Znacząco np. zmienia się sposób rysowania cumulonimbusów po użyciu ' UsePuffCloudModels '. |
' UsePuffCloudModels ' |
|
|
Miasta zyskały nocne oświetlenie, dzięki czemu nie ma podczas lotu ' egipskich ciemności ' - to przecież Stany - kraj mocno iluminowanych miast. Oczywiście nad wsiami światła spotykamy sporadycznie. Również pasy startowe małych lotnisk prywatnych są tu oświetlone. ( w obszarze Seattle ) Przy wyborze pogody możemy wybrać sobie fazę Księżyca. W pobliżu pełni rozświetla on dodatkowo teren tak, że podczas lotu w terenie niezurbanizowanym ( np. w górach ) otoczenie jest widoczne całkiem wyraźnie. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Zrezygnowano natomiast z możliwości oglądania lotniska z wieży. Widok z wieży w San Francisco w wydaniu FU II. |
|
[ Strona główna ] [ Strona tytułowa Flight Unlimited ] [ Strona główna FU III ] [ Powrót ]